gktrksmom Selamlar herkese, Mama sandalyesi arayışındayım bugün e bebeğin markası olan babyplus mama sandalyesi hoşumuza gitti de size de sormak istedim arkadaşlar eğer kullandıysanız yorumunuzu yazabilir misiniz ? :)
Lady gktrksmom multi masalı modeli diyorsanız eğer öneririm mama sandalyesi görevi bitince aktivite masası oluyor kızımda uzun süre kullandık normal sandalyeye geçtiğindede masa sandalye olarak odasında kullandık boyaması oyun hamuru herşeyi onda yaptık hatta o kadar kullanıyordu ki ikinci çocuğuma tekrar aynısından aldım şimdide anneannesine giderken hemen sandalyesini söküp götürüyorum rahatça yemeğini yedirebiliyorum oradada
defnesmom3 gktrksmom ben kullandım çok memnun kaldım ama ben alt masasını kullanmadım düşer ne olur ne olmaz diye ben yukarıda olan bir mama sandalyesi sevmiyorum bunun masalı olmasi masasiz kullanmak çok hoşuma gitti bence alın ideal yer kaplamiyo çok
adaaybike Evin kucukse en kucuk portatif modellerden al bende e bebegin pizza modeli var minancik ama cok memnunum hatta kayinvalidemin evine bile aldim 420₺ di . O buyuklerde bu isi goruyor bunlarda bence cok para verilmeye degmez
bestber Ben kullanıyorum cok memnunum büyük olmasının avantajı bence bebegim cok fazla hareketli ona baglayıp önüne oyuncak koyup işlerimi yapabiliyorum gözüm arkada kalmıyor
adaaybike nsaeks yok pizza modeli evde yer kaplamiyor ayrica kizim 1 yasinda hala cok rahat oturuyor memnunum cok
gktrksmom Arkadaşlar benim baktığım model master cook mama modeliymiş sizin kullandığınız ile aynı mıdır ?