2 aylık bebeğim var doğumdan itibaren emziriyorum. 6. Haftadan sonra hiperlaktasyon olmaya başlamamla sağ göğsüm mastit oldu antibiyotik sıcak soğuk uygulamalarla geçti. Ama ondan sonra sürekli süt kanal tıkanıklığı yaşıyorum. Bebeğim tam ememiyor kilo problemi de yaşıyoruz diye son memelerimde kalan son sütü 3-4 saatte bir sağıp veriyorum. Boşaltıp yatmama rağmen bazen sabah kalktığımda sertlikler oluyor memelerimde ya da bazen de emzirme sonrası bile damar belirginleşmesi gibi süt kanallarım acıyor. Bu durum bitecek mi memeler terbiye olunca ya da ne yapmam gerek sütüm mü yoğun geliyor nolur yardım edin bıktım artık