vecihi Evet kaymağı çok çıkıyor. Oğlum ek gıdaya başladığından beri jersey alıyorum. Kaymakları da biriktirip tereyağ yapıyorum. 😌
vecihi Neak ben süt kaymağı olarak topluyorum. Kaynatıyorum ve bir gece buzdolabına koyuyorum. Sabah kaymağını topluyorum. Sonra yoğurt mayalıyorum.
vecihi asli08 topladığım kaymakları biraz sıcak su ekleyerek blender ile çırpıyorum. Krema gibi oluyor. Daha sonra buz gibi soğuk su ekleyip tereyağını topluyorum. 4-5 kere de suyunu değiştirerek yoğuruyorum. Hazır oluyor.