Bebeğim ilk doğduğunda da göğsümü tuttu, Sonra sütüm olmayınca istemedi yani hiç zorlamadım emzirmedim sütümü sağarak verdim. Kızım çok zor bir bebek 2.5 aylık Ama biraz yıyor biberondan devamını getirmıyor altında uyuyor. Gerisini zoraki yediriyorum Ve 1 saatte ancak 100 cc içiyor, Sütüm yeterli miktarda var Bebeğime şu an fazla bile. Az önce sütü hazırladım Göğsüm süt dolu zaten şu an buzluktan hazırladım öylesine bir deneyeyim dedim bebeği emzirmeyi bebeğim anında göğsüme tuttu Ve 15 dakikadır aktif bir şekilde emiyor ara ara duraksıyor sadece. Sorum annelere şu bebeğim şu an tek göğsümü emdi ama hala süt geliyor göğsümde Zaten biberonu bile 1 saatte sütü bitiremeyen çocuk göğsümde 15 dakikada doyar mı az degılmi, Ben kızımın yeterli miktarda ıctıgıni nasıl anlayacağım ya az içiyorsa Şimdi bunun üstüne biberon denesem zaten içmez biberonu doğru düzgün kabul etmiyor. Aslında emzirmek daha kolay göğsümün altında uyuyor şu an Tecrübeli anneler ben nasıl Yeterli süt içtigini anlayacağım. Şu an biberon mu versem acaba hiç emzirmeyip Zaten biberon zorla alan cocuk gogsumden douar mı? Bir de kızım acıktığım zaman ağlamıyor hiç acıkmıyor çünkü Tuhaf çocuk