Aynı durumdayız bende bayağı istemiştim airfry ilk zamanlar kullanıyordum da ama temizliği çok zordu sonra zaten zararlı olduğunu öğrendim kaldırdım balkona kullanmıyorum bir de Philips dikey ütü almıştım belki şallarımı ütülerim diye onu da kullanmıyorum gereksiz anca bir tatile vs gidersek ihtiyaç olabilir şuan aşırı gereksiz