BrcBthn 2 gündür kendini yay şeklini alana kadar gerilip elini emiyor.. internetten baktım da çok acaip şeyler yazıyor rabbim korusun.. varmı 3 aylık bebeğinde böyle hareket yapan yay gbi gerinip hırsla elini emen ... 🙄🙄
Hilale BrcBthn uyku saatlerini planlarsanız sorun ortadan kalkacaktır. 3 aylık bebek 1 buçuk saate kadar uyanık kalabilir.o süreyi geçtiyse yay gibi gerilir huzursuzlanır.tekrar uyutmakta da güçlük yaşarsınız uyku vakti geçtiği için
Cicekimftm BrcBthn normal hareketler endişe etmeyin googleye başım ağrıyor yazın beyin kanseri çıkar takılmayın yazanlara
Aryasare BrcBthn 3 ay 3 günlüğüz Parmaklarını emmeyi bıraktı artık ama yay gibi geriniyoruz uykudan kalkınca 😂
BrcBthn Hilale antibiyotik kullanıyoruz biraz uyku saatleri şaştı bitsin düzene sokucam inşallah.. birde rota aşısından sonra çok huzursuz
Aysnrblghn BrcBthn merhaba. şuan aynisinj oglum yapiyor internetten baktim neler yazdigini ve nasil korktugumu tahmin edebilirsiniz😔Ne zaman gecti bu durum
BrcBthn Aysnrblghn canım çokta aklımda deil tam olarak Ne zaman bıraktığı ama geçici bir süreç allahın izniyle… ah annelik resmen delilik muazzam bir içgüdü ♥️ 18 aylığız herşey yolunda 🤲💛 kalbini ferah tut.. gazı olabilir ve kendini o şekilde rahatlatiyor olabilir ama yine de tedbir bizden tevekkül Allahtan 🤲💐
Aysnrblghn Çok teşekkurler.Birşey varsa erken davranayim diye sordum. Oyle kasilarak filan yapmiyor daha cok kendini rahatlatmak icin gibi geldi bana da yine de doktora bahsedeyim☺Gercekten anne oldugum gunden beri her gun sacimdaki beyaz teller artiyor😟
BrcBthn Aysnrblghn tabi mutlaka dr. Danış ama kalbini ferah tut … sevgiyle ve sağlıkla büyüsün kuzular 💐😇