byrmm ekmek yememek ve yürüyüş yapmak zayıflamaya baya yardımcı oluyor ama en önemlisi bol bol su içmek ben hamilelikten önce böyle yaparak 2 haftada 5 kilo vermiştim birde azimli olmak lazım. Tabi bunları yazıyorum ama doğumdan sonra benim kilolarda baya arttı vermeye çalışırken daha alıyorum inşallah hepimiz kurtuluruz şu kilolardan. Birde emzirme filan yoksa doktorunuza sorarak bamya yaprağı kurusu oluyor onu içerseniz kabızlıga filan çok iyi geliyor