beribeli Bebeğim 2 buçuk aylık %70 mama ile besleniyor. Birkaç gündür mama reddi yapıyor. Zorla vermeye çalışıyorum. Durmadan ağlıyor ne yapmam gerekiyor bu durumla karşılaşan var mı ?