dogagokce Bebeğim 7. Ayına giricek bu hafta hala kendi başına oturamıyo normalmi sizinkiler kaçıncı ayda başladı desteksiz oturmaya
emine2626 Ayda başladı benim kızım bende çok kafama takmıştım dogagokce 10. Ayda oturmaya başladı benim kızım tam anlamıyla önceki aylarda devriliyordu yastıklarla dengede tutuyordum