deryalardanbiri 3 aylık bir kızım var, geceleri tek göğsümü emip uyuyor diğer göğsüm kalıyor. Emmediği göğsümü Sağmayınca sütüm bı şekilde azalıyor gibi hissediyorum. Sizler de bu şekilde sağım yapıyor musunuz yoksa ben mi abartıyorum
jap deryalardanbiri her uyanmada sırayla emzirmiyo musunuz? Bir iki ay sonra terbiye olacak zaten göğüslerin böyle birikip ağırlaşma olmayacak
deryalardanbiri Belinays_mom bazen uykuya dönmek kolayıma geliyor. Merak ediyorum mesela bebeğim gece 1 kez uyanmaya başlasa da mı ben belli aralıklarla süt sağmalıyım yoksa bebeğimin uyanmasını mı beklemeliyim
Belinays_mom deryalardanbiri bence sürekli kalkıp sağmanıza gerek yok hep aynı göğüsten vermiyorsunuz değilmi ? Zaten bi sağ bi sol verdinizmi sorun yaşamazsınız
Kitsu Benimde öyle bileğime toka takıp sırayla emziriyorum her zaman bir göğsüm daha ağır daha büyük kalıyor. Zamanla düzelir dediler bana ama