Kızım 4 yaşına az kaldı ama oyuncak asla toplamak istemiyor. Alıp kaldırıyorum oyuncakları yine toplanıyoruz. Oyuna çevirmeye çalışıyorum sıkılıyor. Birde hepsini birden döküyor. Bir türlü öğretemedim 😅 fikirlere açığım çocuğu sıkmadan ama bir oyuncakla oynayıp kaldırdılar sonra diğeriyle oynamasını nasıl sağlarım. Oyuncağı kaldırmak bizde çözüm olmadı. Çünkü toplamaktansa benim kaldırmam daha cazip geliyor sonra birde bunun için uğraştırıyor beni