Ya kizlar ne yapsam kabızlığı geçmiyor geçiyor 1 2 gün rahatladım diyorum tekrardan başlıyor gün içinde sürekli popom acıyor diye ağlıyor poposunun deliğine vazelin koyuyorum, sürekli zeytinyağı, Hindistan cevizi yağı,kayısı suyu gibi şeyler veriyorum. İlaçlar da fayda etmiyor 1 çay kaşığı bile çorba yediremiyorum bas bas bağırıyor yese belki rahatlayacak ama yok hep kuru şeyler yiyor napacağım ya 🙁🙁