Benimde çok dökülüyordu demir vs kullandım birde karışım bir ilaç var bulursam resim atayım doktorum yazmıştı tüm değerlerim güzel bu arada az demirin düşüktü doğum sonrası normal gerçi de benim biraz anormal olmuştu bir iki haftaya toparladı şükür eskisi gibi yine birde kestirdim ben omuzun hafif altına kadar