Birerkekannesi_ Matricaria v15 kullanıyorum gözüm kapalı herkese tavsiye ederim. Kullanımı çok kolay ve gerçekten iyi.
Birerkekannesi_ barbiee_ hayır benimki ilk çıkan modeli ama aldığım zaman da en fazla başlığı olan modeli buydu 😂
Birerkekannesi_ Matricaria bence başlıklarına bakıp öyle karar verin benimkinde hepsi vardı ilk çıktığında almıştım ekstra para vermek zorunda kalmadım.
bianneo Matricaria bilmiyorum ama yeni aldım ben bu sene aldık kendi sitesinden. parça temini vs nasıl olur onu bilmiyorum tabi düşünmek lazım ama araştırdım ve v12 ile arasında lazer başlık harici fark yoktu çekim güçleri neredeyse aynı hatta aynı yani kendi sitesinde karşılaştırdım o yüzden indirim de vardı v10 aldım
Birerkekannesi_ barbiee_ tabi ki. Benim aldığım modelde bu başlıklar vardı ama kutu içerikleri değiştirilmiş, alacaksanız bu başlıklara da bakım derim.
Birerkekannesi_ Matricaria evet artık v15 için bazı başlıkları çıkardılar. Emiş gücü ve toz haznesine bakıp da alabilirsiniz. Gen5 daha mantıklı geliyor şimdi alacak olsam onu alırdım.