yoncaunlu89 Selaam güzel anneler, bebeğinizle birlikte ilk 7 aylık süreciniz nasıl geçti? Sizi en çok ne zorladı? Şimdi nasılsınız? ❤️
incimevaa yoncaunlu89 yedi aylık olmamıza 8 gün var bizim. 4 ve 6. Ay kadar zorlandigim bir ay olmadı. Özellikle 6. Aya girdiğimiz zamandna beri diş sancısı ile uğraşıyoruz. Bir de salgın hastalıklar yüzünden hastalanması üstüne eklendi. Güneşli günler göreceğiz bizde inşallah 🤲😂
yoncaunlu89 incimevaa aynı şeyleri yaşamışız 🥹 6. Ay hem diş hem salgın hastalık hem de ek gıdadan sonra yaşanan kabızlık eklenince 7. Ayı bayram havasıyla karşıladık 😂 sağlıkla büyütün inşallah ❤️
svgkocaoglu Selamm 06.08.2024 de kızımı kucağıma aldım en ama en zor dönem yenidoğan dönemiymiş şimdi keyifli bir şekilde vakit geçiriyoruz ☺️
yoncaunlu89 tgccgrr çok keyifli 🤩 uyanık kaldıkları süre artınca daha fazla vakit geçiriyorsunuz, sürekli yeni şeyler keşfediyorlar ve siz bu an’a hep tanık oluyorsunuz 🤩 güzellikle geçsin zaman sizin için ❤️