Kizlar eşimin aklı fikri faize çalışıyor iki kişi çalışıyoruz ev alamadık ne zorluklarla bir araba aldık şu an değeri 840 bin eşim borçları var naptigi bellisiz gel arabayı satı faize koyalım o faizlede borçlarımı ödüm dio her ay 30 faiz veriyor diyor bende kesinlikle istemiyorum dedim gel ev alalım diyorum ona yok dio aklı fikri faize çalışıyor bıktım bu adamın bu huylarından sizce napmam lazım