Kız yok üzülme, ben ve eşimde her ağladığında hemen aldık kucağımıza. Tabiki alacaksın, kendi kendine sussun diye başında bekleyecek değilsin ya. Minicik bebek o daha annesi, sana ve kucağına ihtiyacı var. Tummy time ben oğluma hiç yaptırmadım çünkü asla yüz üstü duran bir bebek değildi, sevmiyordu. Hamdolsun zamanı geldiğinde dönmeye başlamıştı