Bende kilo ödem yapti ama ilk kullandığım dönem sonradan bünyem alıştı sanırım.. Migren hastasıyım onu da tetkikledi fakat iki kuzenim de kadın doğum uzmanı deldiler ki en iyi kontrol hapı Yasminmis illa kullanıcaksan Yasmin kullan dediler. Ben 5 yıl kullandım