jesseanddaphne gaz damlası kullanıyorum probiyotik damla da kullanıyorum ama hiç bir faydası yok bir hafta oldi ama yol yani doktor sordum damla artırdı 5 damla iken 15 damla yaptı
Günde 4 kez
Probiyotik de günde bir kez 5 daml şeklinde kızım bir aylık
Kimyon demleyip içiyorum
Yediklerime dikkat ediyorum yine aynı
Mama bile vermiyorum artık zatenn tek gece veriyorudim 1 2 ölçek oda vermiyorum artık
Probiyotik damla kaleidon
Gaz damlası da metsil
Kızım da 1 aylık