Forumda derdime bi Çare bulabilir miyim diye girdim ben de tuvalet eğitimindeyim 38 aylığız biz de. Ama bizim başladığımız 9 ay oldu. Kardeşimiz doğdu o mu etki ediyor bilmiyorum bugün abartısız 8-10 kez üstünü değiştirdim gündüz kaçırdığı gece zaten işiyor beze dönmedik dönmeyi düşünmem de. Sizin ilk gününüzse çok normal ama tavrınız net olsun o güldükçe siz azıcık tebessüm etseniz davranış pekişir. Yumuşak dille nasıl olması gerektiği her seferinde söylenmeli, pekiştireç yapıştırma şeker çikolata veriyorsanız onlar ya da sevdiği bi aktivite ya da istediği bi şeyi ödül olarak verme yapabilirsiniz kolay gelsin şimdiden. Her şey normal bı süreçte