uykusuzbebek benim kızım 4,5-5 ayından beri yatırdığım zaman kendi uyur gece gündüz desteksiz kendi odasında .Şuan 26 aylık son 3-4 aydır ne olduysa benimle beraber yatak odasında uyuyor . Asla kendi yatağında yatmıyor tek başına ne oldu anlamadım . Yine bişey yapmıyorum yanında uzanıyorum kendi uyuyor ama geri yatağına götürünce gece yarısı uyanınca geri geliyor . Aramızda uyuyor. Şimdi odasına normal baza yatak alıp tekrar alıştırıcam . Belki park yatakta uyumak istemiyordur bilemedim 🤷🏼♀️