leylali22 sizi çok iyi anlıyorum. Erken doğum yaptım. Bebeğim ne zaman gülecek, başını kaldıracak vs vs dedikçe kendime yük ettim her şeyi. Çabaladıkça yoruldum, yoruldukça tükendim. Üstüne bebeğimin emzik almaması bile kaynanamlara dert oldu. İstisnasız her gittiğimizde bunun lafını yaparlar ve diğer torunun emziği bebeğimin ağzına sıkıştırılmaya çalışılır. Ne kadar konuşsam kavga etsem de aynı. Mesela dün kızından olan torunu kronolojik olarak 4 ay büyük düzeltilmişe göre 5,5 ay taklit becerileri tabi ki daha gelişmiş. Ben bebeğim hapşırdığı için onu taklit ederken torunu hapşırmayı taklit etti. Hemen kaynanam sen onları x e yap diyerek bebeğimin bunları yapamadığımı söyledi. Tabi ki cevabını hemen verdim. Bebeğim yabancılara karşı özellikle sevmediklerine daha az Güler. Onlara karşı da öyle diye ne kadar değişik bir çocuk olur. Halbuki aynı evdeki amcasını çok sever. Onu görünce güler ve kucağına gitmek ister.