otug merhaba kızlar istanbul anadolu yakası ümraniye de buraya giden var mı bebeğimin 1 yaş çekimi için düşünüyorum en uygun burası geldi
MoonBaby Ben de Denizli’de yeni doğan fotoğrafçısıyım, şimdi sizin için inceledim. Konseptleri güzel gerçekten ama çok da bilgi sahibi değil bence çekim konusunda ama fotoğrafçı gözüyle baktığım için öyle görüyor olabilirim.