yeni_anne__ 22 günlük bebegim varr hanımlar sadece mama ille besleniyor ilk başlarda 30 cc veriyordum sonra yeni doğan kontrolünde doktorum 60 cc vermeye başla demişti bende öyle devam ettim 60 cc ile artırmak gerekiyor mu diye düşünüyorum ama 60 cc verince uykuya dalıyor uyuyor direk aranma falan olmuyor 60 cc devam mı etmeyelim ilk bebegim yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🤲
haniball yeni_anne__ 60 cc iyi fazla vermeyin bence.. bez sayısı yeterliyse bebeğiniz rahatsa sorun yok.. 1-2 hafta sonra 90a dönersiniz🌸 Atak haftası, gaz problemleri vs uyanmasına sebep dolu durum olabilir
ceylin3871 yeni_anne__ Bebek sadece Açken uyanmaz 🥰 Anneyi ozlediginde anne kokusunu istediğinde, Örneğin bir yeri agridigi zaman anne kucağına ihtiyac duyar sakinleşmek ister ve Gazı olduğunda, Ortam sıcak yada soğuk olduğunda :)
ceylin3871 yeni_anne__ 60 CC çok iyi bence ben kızım 3 aylikken 90 veriyordum Fazla gelirse Kusar zaten yada Gaz yapabilir karnını agritabilir dikkat edin mesela 60 veriyorsanız saatine dikkat edin çok kısa tutmayın arasını hemen geri mama yapmayın 🙂 daha midesi küçücük yeni doğan bebekler doyduğunu anlamazlar sürekli aranirlar emmek isterler Mama isterler 🥰
annesibali yeni_anne__ fazla gelse kusma gibi tepkileri oluyodu bizde buyudukce arttirman gerekiyo tabi cocuktan cocuga degisebilir
yeni_anne__ Önceden beslendikten sonra 2 saat falan uyanmazdı ama bir kaç gündür 1 saate falan uyandığı oluyor çabuk acıkma mı oluyor sizce
arenden 60 cc uygun fazla gelirse ya bırakır içmeyi yada kusar zaten anlarsınız. Uyanmasıda açlıktan olabilir, gazı olduğu için olur, ortam sıcaksa, soğuksa yada yenidoğan modundan çıkmaya başladığı için herşeyden olabilir :)
yeni_anne__ arenden evett bazenn 60 cc de tam içmediği olup uykuya daldığı da oluyor uyandığı zaman ıkınarak uyanıyor bu 1 saat bahsetiğim uyanmalarda oda sıcaklığı 23 yada 24 derece oluyor
mterl2 Daha çok küçük🫶🏻bir süre 60cc devam edin uykuya dalıyorsa doyuyordur dolu bez sayısını da kontrol edin ☺️
mugey Saat başı uyanması çok gibi. Siz 90 verin zaten çok gelirse içmez yada fazlasını kusar bebeğinize göre ilerleyin bunun net bi kuralı yok
yeni_anne__ mugey her saat başı olmuyor tabi biŕ kaç defa oldu bu bir iki gün içinde yoksa 2 saat bir besliyorum uyanınca
yeni_anne__ ceylin3871 evett kucağıma alınca susuyor ama uyanınca bir kaç gündür ıkınıyor gibi oluyor her beslenme gazını çıkarıyorum
yeni_anne__ ceylin3871 2 saate bir veriyorum kısa mıı sizce aranma durumu olmuyor uyuyor içtikten sonra
haniball yeni_anne__ kaka yapıyordur gazı vardır ağlama krizinede girebilir.. Elinizden geldikçe karnına masaj yapın rahatlatın.. biz cok fena gaz sıkışması yaşadık acile gitmek zorunda kaldık.. karın filminde fazla gaz çıktı lağman yaptırdı dr o şekilde rahatladı.. Bana poposuna masaj yapmamı söylemişti.. bende ozamandan beri gaz fazla zorlamaya başlarsa karnına yagsiz ve popisinin minik yanaklarina zeytinyagiyla masaj yapiyorum rahatlıyor..