oğlum 2 buçuk yaş sabahtan beri okadar zor bi gün geçirdim ki eşimin ailesiyle sorunlar yaşandı eşim tarafından zaten etkilendim nasiplendim her zamanki gibi neyse çocuğum da bu gün ultra daha zor ya mutfağa geliyor sofra bezlerini çıkarıp fırlatıyor yatak odasına gidiyor nem veren cihazı döküyor su yere oraya geliyorum öyle nereye girse hep facia hiçbir şey yapmasa eline verdiğim yemeği yada aburcuru yerlere yediriyor eziyor allahım deliriyorum dışarı çıktık parka ay gidene kadar kriz kriz gidemiyorum bebek arabasına binmiyor ağlıyor elimi tutmuyor arabalar vızır geçiyor bugün okadar sabrım yoktu ki yaşananlardan dolayı çocuğun hep dikkatini dağıtarak yada seçenekler sunarak dikkatini dağıtırdım onu yapamadım aşırı zor yaramaz bi oğlum var inanın dokunsanız ağlayacağım çok seviyorum onu ona yükselen sese bile razı olamıyorum babası da olsa ama bugün onu yolun ortasında silkeledim ya artık ne istiyorsun ne ne diye sonra ağladığını görünce dayamadım sarıldım ama çok inat bazen ikna etmek için bile uğraşmak için takatim kalmıyor yolun kenarına yatıp ağlamak istiyorum çok zorlanıyorum dua ediyorum geçecek bu günler biliyorum ama o şimdi uyudu ben vicdan azabımla oturuyoruz 🥹