handenurcandr Merhaba arkadaşlar kızım 16 aylık arada kendini kasıyor böyle yerde yatarken kolları bacakları felan taş gibi oluyor ama ağrısı ağlaması yok başına gelen varmı bi sıkıntısı yok arada yapıyor.
sevlin Deletedmom_128 gittiniz mi nörolojiye bizde de aynı durum oluyor dört beş defa oldu nörolojide bişe demedi video çek diyip duruyor nasıl çekeyim bilemiyorum o an size ne dediler
Deletedmom_128 Eeg çekildi bi sıkıntı çıkmadı çok şükür. Video çekemeyecek kadar kısa bizim kasılmalar . Kan tahlili istedi . B12 si çok düşük çıktı 3.5 aylık bebeğim . B12 takviyesine başladık.
mihrixx Deletedmom_128 benim ki 4 ayına girecek bugün kollarını bacaklarını iki yana uzatmış arada titriyor kasılıyor bir kaç saniye kucağıma alınca iyice kasıldı kollarını yerde oynatamadı avuç içleri terledi resmen ne olabilir ki sizce