karimle benim ikinci gebeliğim olduğunda oğlum 7-5 aylıktı 14.ayına kadar emzirdim bir sakıncası yok sağlıkçıyım ama aynı zamanda doktorumda emzirebirsin dedi 7.ayında bırakırsın dedi. Ama gel gör ki benim oğlum çok zayıf kaldı 14 aylıkken sekiz kiloydu bağışıklığıda baya düştü sütten mi oldu derseniz emin değilim sütü kestim hem kilo aldı hem bağışıklığı düzeldi annem kaynanam bazı çocuklara hamileyken emzirme yaramıyor bazılarına yarıyor dediler okuduğum şeye mi inanayım yaşadığım şeye mi bilemedim 🥲🥲