Ben gece beslenmesini kestim ama daha alışamadı galiba 2 hafta olacak acaba bişeyi yanlış mı yapıyorum mesela saat 10 da uyutuyorum tabi gece yine uyanıyor emzirmiyorum tekrar uykuya döndürüyorum ama saat 7-8 gibi cok ağlıyor o zaman emziriyorum acıkmıştır diye tekrar uyuyor 1-2 saat. peki emzirip tekrar uyuduğu icin yine gece emzirmesi olarak mı sayılıyor cünki gece yinede cok sık uyanıyor