Hanımlar.. bebem tam 1 aylık. 1 haftalık hastane sürecimiz oldu orda biberon ile beslediler. Bnm de Gögüs ucu yaralarım bambaşka boyuta ulaştı doktor bi süre emmeyi kes dedi. Şimdi zor güç tekrar başladım ama bebem göğsüm sertken cuk cuk emiyo mak 5 dk ama yumuşayınca türlüsü hareketler ağlamar geri çekilmeler. Sütümde var napıcsgımı sasırdım