moomya ben baştan beri mama süt karışık gidiyorum düzenli sağın kaç çıkarsa çıksın 4 saatte bir sağıp aksatmamaya çalışıyirum mümkün oldukca mamayı abartmayın benim sizin haftalarinizda sarilik riski var dediler bol bol yedirdim sonrada kilo alimindan dolayi dr kizdi sadece sut ver dedi gunde 4 defa 30ml lik ver geri kalan surecte hep emzir ver dediler ben uymadim ama yinede bizimki 66gunluk hala maximum 60lik mama hazirlarim ogunlerini ful süt bir öğün mama seklinde tutmaya calisiyorum.. Bazen ipin ucu bugünki gibi kaçabiliyor yada 1-2 saatligine anneme kaynanama emanet edersem onlar veriyorlar.. size tavsiyem bol bol sağın tek misiniz bilmiyorum ailenizden destek alın dinlenmeye çalışın, düzenli sağın, beslenmenizi aksatmayın, biliyorum yeni anneyim bende çok sitresli bir dönem özellikle ilk 40gün ama motivasyonunuzu bozmayın.. Bana bu kadar mı çıktı süt dediklerinde kahroluyordum relax olun rutin sagim yapin olmuyorsada olmasin caniniz sagolsun kilo alimina göre mama miktarina ayar verirsiniz ilerleyen surecte.. kac saatte bir mama emiyor?? 😊🌸