Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu ama hala kusuyor. Artık uzun mama önlükleri takıyorum. Evimde halılarım eşyalarım kıyafetlerim kalmadı her şey her yer kusmuk oldu artık. Doktor reflü dedi ama bu kadar da olur mu var mı benle aynı durumda olanlar? Ne yapacağmı bilemiyorum artık midesinde ne kadar süt varsa hepsini çıkarıyor.