hayat6 Kızlar bunu kullanıyorduk ama üzerinde 3 aya kadar yazıyı yeni gordum kutunjn yarışı daha var 4 5 ay felan olmuş kullanali bı zararı olurmj
Mircet hayat6 benimde öyle olmuştu farketmemisim bisey olmadı ama kullanmayı bıraktım mecbur çöp.Eczaci arkadaşımda dikkat et diye sonrasında uyardı.Arkadasimla birlikte alıp şişeyi yarıya bölüp kullandık bebeklerimize