thezgi omeralpinannesi bebeğim 3 aylık şimdiye kadar ütüledim ama kurutmadan zaten sımsıcak çıkıyor bide eskiden ütü falan yapılmıyordu bence gerek yok ya çok üşeniyorum valla 😂
Meri-Mel omeralpinannesi Kurutma makinesi aldığımdan beri hayır, 16 aylık idi aldığımda tabi özel kıyafetleri yine utülüyorum.
hakinhakin Bir kere utuledim o zaman kruutma yoktu. Kurutmadan sonra utulemedim. Vaktimi onunla geciremem. 🥲
omeralpinannesi thezgi evet bence de ya zaten yüksek sıcaklıkta kuruyor ve yumuşacık çıkıyor ütüye gerek kalmıyor
deryalina67 thezgi beneğim 7 aylık hala ütülüyorum bütün kıyafetleri ne bileyim ütülü olunca daha bi güzel geliyor üzerinde kıyafet benim takıntım galiba 😀
merveipkknn Sadece ilk yikadigimda utuledim kiyafetlerini sonra hic utulemedim bence gerek yok yuksek isida temiz icerikli deterjanla yikayip cift durulama yaptiriyorum yeterli🫠
Unicorn67 omeralpinannesi 19 aydan selam 🤚😂 hala hem kurutma hem ütü tam gaz devam ediyorum bırakamıyorum alışkanlık yaptı sanırım zaten ütü yapmayı daha öncede seviyordum ben hem dümdüz düzenli hemde işte dezenfekte olmuş oluyor
ebrulim0 Üç aya kadar savaştım ütü yapacağım diye ama kendimi yiyip bitirdim hiç gerek yok kurutmadan zaten ütülü gibi çıkıyor onunla uğraşacak vaktim kalmıyor açıkçası bebeğimle vakit geçiririm daha iyi 😅
durulandiniz omeralpinannesi Hijyen açısından gerek yok , bazen çok atınca kırışıyor o zaman ütülüyorum haricide noo☺️