Arkadaşlar merhaba yazmıştım daha öncede üç gündür hastanede yatıyoruz oğlum rota virüsü yakalandı küçükken. Aşısı yaptıramadık hastaydi antibiyotik kullandığı için şükür kusması yok şuan ateş de düştü ama ishal hala devam ediyor günlük 15 oluyor hemde üst baş batıyor yani bişeyde yemiyor zorlasam kusuyor çokta zorlayamıyorum zaten maf oldu Napacam bilmiyorum