Liyakiz Ne zaman kullanmaya başladınız kzıım 6 buçuk aylık 7.5 kg desteksiz oturuyor kullanmaya başlayabilir miyim? En fazla 2 saat yolculuk yapıcam
annekadin21 Liyakiz ben 7.ayinda geçmiştim oto koltuğa ama daha sonrasında da gecsem olurmuş brz zor alisti
betul97_ Liyakiz Benim kızımda öyle ama doktorumuz 9 kilo olmadan izin vermiyor asla bizde pusete devam ediyoruz mecburen sıkılıyor, kalkmak istiyor ama bir şekilde idare ediyoruz
guldenurcinar Liyakiz valla kaç kiloyken kullanmaya başladık tam hatırlamıyorum ama pusete sığmadı ondan sonra oto koltuğuna geçtik.