Emzirmek icin cok acikmasini beklemeyin o durumda da aceleyle emdigi icin hava yutuyor. Doyurduktan sonra mutlaka gazini cikarin, yarim saat kadar dik tutun yatirmayin. Reflu yatagi kullanın mutlaka. Kilo aliminda problem yoksa doktorlar da pek bisey demiyor. Oglum 5,5 aylik hala daha kusuyor cozum bulabilmis degiliz.