4 ay 7 günlük kızım. Emziriyorum normalde ama tek meme alıyor bazen doymuyor mama destekli gidiyorum . Eşim Bikaç mama birden aldı çok mama da tüketmiyor günde en fazla 50-60 bazen hiç yemiyor arada deniyor hangisini severse diye sormuş aslında doktora değişikliğin zararı yok diye ama ben inanmıyorum bana da bi doktor yeğenim için gittiğimizde sık mama değişmeyin demişti .