İlk dogumumda ilk haftada düşme başlamişti
Bu ikinci doğumum 2 hafta oldu hala dikişler yerinde duruyor bugün baktım düşme yok tendürdiyotla temizliyorum da ama düşmesi yerine hala ağrı sızı var
Dikislerim vajina iç dudak kısmında yukarıya dogru geliyor elimle açıp temizliyorum acaba hasas yumuşak et olduğu için mi geç düşecek dikişler normal mi acaba