endoplazmikretikulumiste 1,5 yaşına yaklaştıysa sarımsak kürü diye bişey var deneyebilirsiniz abartmadan bir çay kaşığı . Birde udi hindi yağı diye bir yağ çok öneriliyor bir çay kaşığı kadar . Türkiye’ye gelince umca adında bitkisel bir damla var bağışıklık İçin bayağı iyi geliyor hasta olur gibi olduğunda veriliyor , ateş düşürücü şurup zaten kullanıyorsunuzdur . Ilık tampon da iyi geliyor hatta duştan bişe iyi geliyor eklem yerlerine kol altlarına kasıklarına ılık su ile ıslattığınız bir mendil yada havlu ile silmek daha iyi işe yarıyor .