mgshnaslna yani dediğim gibi bu araçların kronik sorunları çok yok ama gerçekten sağlamlık konusunda çok gerideler. Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı, ucuz aracın eksileri illaki olacaktır, i20 lerde de çok kronik sıkıntı yaşanıyor mesela ama bu demek değil ki Dacia da size tamamen sorunsuz araba denk gelsin. Biraz şans işi. 7 yıldır sanayiyi bir kez gördük (🧿) onda da akü bitti değişmesi lazımdı.
Cidden kağıt gibi araba. İlk kez kullanacaksanız ve yüksek istiyorsanız ben önermem. Araç yüksek evet çok hoş ama hafif de araba. Manuel olsa çok sıkıntı yaşamazsınız ama otomatikte araçta ne bastığınızı anlamıyorsunuz ve savurma sallanma olayı da fazla. Japon araçlarına bakın derim. Biraz bütçe varsa toyota Corolla cross Lara bakin