Merhaba 4,5 aylıkken sünnet oldu bebeğim . Kremleri vardı steril peçete hazırladı doktorumuz kremleri ona sürüp pipiye kapatıyorduk . Bezin içinde zaten çişiyle iyileşti hiç ağlamadı çocuğum ilk gün bile çok rahat geçti . 1 hafta sonra da kremleri bıraktık zaten. Kremi direk sürünce belki açıyordur çok geçmiş olsun miniklerimiz acı çekmesin inşallah 🫶🏻