simgesell34 Feyekum sürme bence biraz daha büyüyünce surersin mustelanin Cıcastela kremi bize kızarıklık vs çok iyi gelmişti yanaklarına sürüyordum
cloudsea dgltkn Benim bebeğimde de sanki emzirdikten sonra o kızarıklıklar çıkıyor, alerji mi bilmiyorum doktora gidicez :(
mtubaa cloudsea benim bebeğimde de iki gündür arttı gittiniz mi doktora ne dedi biz daha gitmedik yenidoğanlarda olabiliyor demişlerdi
cloudsea mtubaa son birkaç gündür kizarmiyor acaba diyorum gazı olduğunda yüzüyle çok oynuyor ondan mı oldu?Biraz daha gözlemleyip gidicem doktora, sizin de bebeğiniz yüzüyle çok oynuyor mu?
mtubaa cloudsea yok oynamıyor kabarıklık şekilde kızarıklar oluştu sadece yanaklarında var yenidoğanlarda oluyormuş sanırım bende götürmedim doktora
gizemzumraa Benim kızımda da olmustu yenidoganlar da oluyor genellikle sudocrem sürün arkadaslar iyi geliyo birkac gune geçiyo
cloudsea gizemzumraa Sudocream temiz içerikli değil,bir araştırın isterseniz popoya bile sürülmesi doğru değil diye biliyorum
babyisleeping Feyekum mustelanın kremi var yüz için cold krem ondan sürüyorum sivilce vs olmadı yüzünde çıkarsa da o krem hemen geçiriyor. Sudocrem asla kullanmayın yüzüne doktorların tavsiye etmediği içeriği temiz olmayan birr krem yüzünü geçtim poposuna bile sürmeyin
Asenam16 cloudsea yaa. Temiz içerikli diye sanıo dum ben. Bebeğim için almıştım. 15 günlük bebeğim poposunda kullanıyorum 🤯
cloudsea Asenam16 Siz yine en iyisini bilirsiniz annesi olarak ama etkili olma sebebi tamamen doğal içerik olmaması zaten.