minemylmzz 24 gün önce sezeryan oldum, bir kaç gündür sağ tarafı çok ağrıyor. Sızıntı veya şişlik yok ama ağrısı var. Neden olabilir?
acemian Sezeryan olduğun için olabilir mi 😄 ben olalı 9 ay oldu hala arada sızlar öyle hemen geçmiyor maalesef çok geçmiş olsun
acemian minemylmzz çok normal merak etme sızlama epey bi sürüyor sakın ağır kaldırma kendini zorlama yat dinlen zaten kontorlün olacaktır orada da doktora dersin bakar ama büyük ihtimalle normal diyecektir