hazale966 evet o zamanlarda başlamıştı bizimde. Zamanla geçer dedim 1 yaşına girdi artarak devam etti. Bezi zor çıkartıyorum. Yenisini bağlarken dönüyor kaçıyor. Kıyafet giydirilen eziyet ediyormuşum gibi ağlıyor. İstisnasız her kıyafet, bez değişimi işkence resmen… Ayakta bez bağlıyorum yamuk yumuk