ezgiii12490 Kizlar aklıma takıldı kızım 11 aylık çocuğa doğduğundan beri aynı emzigi verdi çünkü sadece uyurken verdim ama sonrnada diş yapısı kötü olur mu diye aklıma takıldı pişman oldum var mi aynını yaşayan dişleri nasl oldu
Sogukbaklava ezgiii12490 emziklerin zamanı oluyo 0/6 6/12 gbi. Hangi marka kullanıyosunuz bilmiyorum ama .
annesinintatlisi Kızım 11 buçuk aylık henüz dişi çıkmadı 6-18 emzige yeni geçtik sayılır büyük diye tutmadı sonra tutmaya başladı