Kızlar bugün buz lazerim vardı yüzüme yaptırıyorum ve regliyim. Normalde regliyken tırnak bile kesmem günah diye ama akşama davet var ve yüzüm bıyığım çok geldi diye mecbur yaptırayım dedim. Gittim lazer randevuma göbeğimde ki tüylerimi de yaptırıyorum lazer kız göbek olacak mı dedi yok regliyim göbek vs sonra yaptırırım şimdi mecbur sadece yüz olsun dedim. Ama kızın sıfatı görmeniz lazımdı resmen şu oldu “😲” hayır asla olomooozz böyle lazer yapılmaz tüylerin daha çok çıkar istersen yaparım ama sonra orman gibi olur yüzün hormonların şu an tavan bilmem ne saydırdı da saydırdı bende yaptırmadım eve geldim. İnternetten baktım ama böyle bir bilgi asla bulamadım ve sinir oldum yaaa var mı böyle bişey ?