Tugbardm ilk başlar biraz öyle. Anneden ayrılmak istemezler çünkü tek tanıdıkları annedir. Birtek anne kucağında güvende hissederler. O dönemler emzir gaz çıkar uyut alt değiştir emzir gaz çıkar... olarak gider. 2-3 aydan sonra süreler uzamaya başlar. Ama bu dönemde de mümkün olduğunca emzirdimten snra beşiğine bırakın alışsın. Sonra hiç alıştıramıuorsunuz. Bir de bazen yalnız vakit geçirmek hoşlarına gidiyor. Benim kızım kucaktan inmezdi, beşiğe koyunca hemen uyanırdı. Ama bazen de bir bakardım beşikte uyanmış kendi kendine duruyor eline bakıyor etrafa bakıyor sesler çıkarıyor.