_marsli_ aresnako benim eşimde 8. Aylık yürümüş.. benim 1 buçuk yaşta kıçımı bile kaldıramiomuşum 🤭 haala tembelimdir
aresnako _marsli_ hahaha 😂 olsun ya eğer herhangi bir sağlık sorunu yoksa erken geç yokta fark etmez eninde sonunda yürüyecekler yani
madonnaa 4807 Kızım 10 buçuk aylıkken küçük küçük yürümeye başladı. 11 aylıkken normal yürüdü. Yürüme egzersizleri çok yaptırıyordum sizde elinden tutup yürütme çalışmaları yapabilirsiniz. Önce iki el sonra eltek el tutup yürütürseniz zamanla kendi yürümek ister.
maygirl 4807 15 aylikken duşe kalka yuruyordu 3 5 adım gbi yani 17 aylikken tam anlamiyla yürüdü..biraz tembeldi bu konuda kızım:)
aselikra4 4807 1 yaş doğum gününe 1 gün kala kendisi ayağa kalkıp 3-4 adım atmaya başladı. Tam anlamıyla ne zaman yürür bilemiyorum şuan 1 yaşını 1 hafta geçti. Heycanla bekliyoruz
Pelin232323 1 yaş doğumgününden 2 hafta sonra başladı. Çok mucizevi bir şeydi bir anda ellerini bırakıp bana gelmeye başladı ☺️onun öncesinde bir iki adım atar ya düşer ya tutunurdu merak etmeyin gerçekten bir anda oluyor
durusemahmet benim kızımda 13 aylık bir iki adım atıp düşüyor ama parmak ucunda gidiyor düzelir mi acaba
sevolin 4807 9aylıkken adımlamaya başladı. 10aylık yürüyordu. Emekleme köpeği oyuncağı vardıerlen emeklemişti. Sonrasında ilkadım arabası aldık onun çok faydası oldu.
mamalisa 14 aylıkken bir kaç adım atmaya başladı 15 te tam yürüdü. İki Elinden tutup koşturun annem o şekilde yaptı oğluma ondan sonra adım atmaya başladı yavaştan.
Bafrapidesi 4807 oglum 11 aylikken 4 gün emekledi 5 gün siralamaya basladi 10 15 gn snra yürüdü masallah 15 aylik smdi cok gzl düsm3dn yüruyor