prenseskus Daha Yeni doğum yaptım 1ay oldu karnım indikçe Ortaya çıkıyor? Bir krem varmı ki mor renkte beyaz etkili olmaz da sanki kırmızı mor renkler geçer gibi bir yerde okudum Ona göre kullancam bir krem varmı ki
asellinaninannesiii prenseskus ben cildiyeye gittim. Çatlaklar geçmez ama morlar beyaza dönermiş sadece öyle demişti. 😥
_marsli_ prenseskus çatlaklar maalesef ama morlar beyaz olacak şekerim.. benim doğurana kadar hiç çatlak yoktu.. aaaaaa dedim harikayım ne şanslıyım.. nahhh şanslıyım.. sezaryen göbeği gidince öıktı hepsi gün yüzüne 😒
asellinaninannesiii prenseskus Bende vallaha. Lazer le mi ne tedavi oluyormuş galiba doktorum demişti. Ama o kadar para vermem galiba yaa , bir ilaç ismi de yazmisti 2000 lerce birşey ama hiç bir etkisi olmaz demişti o zaman niye alayım ki 😓
siwpma Zamanla beyazlaşırlar sadece. Yazın bronzlaşırsanız hepsini tek tek sayabilirsiniz 😂 Ya da striot tu sanırım adı. Çatlak tedavisine gidebilirsiniz. Ben düşünüyorum