Lre yaptığım yemekten yiyorum. Makarna pilav ekmek vs gibi basit karbonhidratları tüketmemeye çalışıyorum ama arada yediğim de oldu. Çorba salata ve ekmeksiz yemek yiyorum doyana kadar. Zaten karbonhidrat yemeyince bir öğünde yediğiniz şeyler çok da yüksek kalorili olmuyor. Zamanla mide küçülüyor. Bir de yemekle beraber sıvı şeyler tüketmiyorum. Suyu çayı yemekten 1.5 saat sonra içiyorum.
Bir de bende b12 eksikliği var takviye alıyorum. B12 ve magnezyum yemekle beraber alıyorum. Tahlil yapıp eksiğinize göre takviye de kullanırsanız sorun olmaz. Adet öncesi 1 hafta 2 öğün yapacağım onun dışında tek.
Ben çok fazla atıştıran ve porsiyon kontrolü yapamayan biriyim benim için çok iyi oldu. Hem atıştırma isteğim gitti hem de porsiyon kontrolü yapmadan gözüm de midem de doyuyor.